//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



2 weeks, thousands memories
Saturday, January 21, 2012 | Saturday, January 21, 2012 | 0 hearts♥
hari ni aku tersangatlah penat . mana taknya , almost one day kot dduk dalam bas . maklumlah dari Kuantan straight to Johor . no wonder lah kan ? erm . 2 minggu persekolahan ni busy sangat sebab kitaorg Form 4 ada program , nama dia KIKS . hah ? tak pham maksud dia . cuba cri kat google translate ? jumpa tak ? tak jumpa ?? okay lah , aku bagi tau ; KIKS tu stand for Kemahiran Insaniah Kemahiran Subjek . haaa .. dah pham ? good .

lets begin :DD

sepanjang two weeks ni banyak sangat kenangan manis dan pahit berlaku . and tahun ni aku rasa diri aku sangat lain . aizan yang sebelum ni tak berani nak kedepan tapi sekarang dah jadi aizan yang kuat Mencapap . korang tak pham perkataan tu pulak . kalau nak tahu cuba tanya budak mrsm kuantan yang lain . nak explain kat sini complicated sangat . eceh . moment yang aku langsung tak nak lupakan ialah time aku , fathin , putri and sarah terserempak dengan Damia time outing . aku rasa macam aku bermimpi pulak tapi its reality . nak tengok gambar ? jap ea ..

tadaaa !!


comel tak ? comel tak ? yang pkai baju petak petak tu lah Damia and aku pulak orang second dari kiri gambar . hehe , terima kesih kerana memuji. eceh ! 

semalam aku ngan Fathin lepak kat ECM dari pukul 3 ptang sampai 11 malam . lama en ?! haha , sampai je kat terminal aku terkesima bila nampak cikgu *identiti dirahsiakan  kat sana . dah lah time aku free hair . then aku pun buat tebal muka salam cikgu . the cikgu tegur ;

her: aizan , mana tudung nya ?
me: hehe , takde cikgu .. *muka habis cover 
her: aurat ni . tau tak ? *sambil tarik rambut aku 
me: (just laugh) 
her: saya bagi tahu kat cikgu Hanifa yang awak free hair kat luar 
me: cikgu Hanifa dah tahu .

then cikgu tu senyap .. tetiba ..

her: aizan , awak pmr dpat 8 ea ?
me: tak de lah . saya dapat 7 je .
her: apa yang B ?
me: agama, cikgu 
her: patut lah ....
me: *me just like 'what the..."

aku terasa sangat . aku tak tau apa yang aku buat salah kat dia . memang aku free hair . aku mengaku kat sini . tapi tak makna aku ni jahil dalam bab agama . please , please and please . aku janji suatu hari nanti aku akan pkai tudung jgak .  




/