//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



debaran
Wednesday, January 25, 2012 | Wednesday, January 25, 2012 | 0 hearts♥
salam luar biasa . hari ni aku ada dekat maktab dahh . aku online kat mana ?? ehem ehem , of course lah saya bawak laptop . jeng jeng jeng . haha , actually niat nak bawak sebab ada program tapi aku sudah menyalahgunakan . okay . saya nakal -.- hari ni aku rasa berdebar sangat sangat . sebab orang kata result kemasukan MARA dah email kat maktab . ohh damn . tadi Cikgu Hafiz ada mintak IC aku . nak tahu sebab apa ? of course lah nak tlong check kan untuk aku . sungguh berdebar . bak dalam crita 2 Hati 1 Jiwa " dup dap dup dap degedup gedup " haha . aku risau kena campak kat kelantan atau terengganu je kot . jauh lah , dduk kat johor then MRSM kat belah Timur . Ohh , minta simpang -,- . okay lah . aku kena pergi dah . eden nak bersiap ada evening call pulak . boboi !



" saya harap saya tak di campak ke tengah hutan dan terpaksa berkawan dengan orang hutan , sekian ."




/