//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



hati sebak
Tuesday, January 3, 2012 | Tuesday, January 03, 2012 | 0 hearts♥

my God ! tadi aku chat dengan  ckgu hanifa , dia ni warden kat MRSM Kuantan . actually , niat aku nak tnyay psal tdung cotton tu . then tetiba dia kata tak sure pulak . hati aku tetiba terdetik nak tnya psal bilik and she reply like this ...

lepas baca apa yang cikgu crita ni tetiba aku rasa sangat sebak . air mata mula bergenang . aku rasa kesal sangat sangat . kalau boleh aku tak nak kluar maktab tu , aku dah sayang sangat sangat maktab tu . walaupun kadang kadang rasa macam dduk dalam penjara tapi tak apa . maktab tulah yang akan cerah kan masa depan aku . aku harap ayahanda akan buat permohonan untuk pelajar 7A and 6A stay kat sana . now , aku just mampu berharap , berharap dan berharap 




/