//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



kemusnahan
Sunday, January 1, 2012 | Sunday, January 01, 2012 | 0 hearts♥
tahun ni mesti penuh dengan nasib malang tapi aku tak harap kan benda tu berlaku . nak tau kenapa aku tulis macam tu ? sebab tahun baru aku ni dimula kan dengan benda yang sial !! sangat sial ! aku benci jantan yang bergelar ' hipokrit ' ! hidup semuanya penuh dengan palsu , penipuan ! sayang konon pergi mati lah kau dengan bohsia kau tu . nak tunggu sampai mati konon . puuiiihh ! lepas ni memang aku takkan percaya deh mana mana lelaki yang bergelar ' budak lelaki maktab '. dah lah malas nak taip panjang panjang . nuat sakit hati den saja . bye , salam . night




/