//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



nasib malang
Sunday, January 22, 2012 | Sunday, January 22, 2012 | 0 hearts♥

hai ! arghhh !! i am a cookie monster .. grrr..eh ! jangan takut . betul lah ni blog aizan . tak salah pun . meh datang balik .hari ni sangan kena mengena dengan tittle tak de kena mengena dengan gambar tu .hari aku rasa sangat nasib malang dari pagi sampai lah sekarang. pagi tadi aku tido ; tak tau lah aku mimpi apa sampai tiba tiba aku jatuh katil . haha , kalau lah si dia nampak . jatuh jatuh saham aku . okay tengah hari pulak . yang ni maybe kelakar lah . cuba korang bayang kan botol air yang besar yang 1500ml tu jatuh atas kaki korang . sakit tak ? ohh yeah bebeh ! teramatlah sakit . rasa mcm nak tercbut kaki . petang ni pulak , perut aku tersangat lah lapar then pergi mkan. bila dah sampai kat kedai mamak tu ; aku order nasi goreng daging merah . orang tu punya lah lambat . cuba bayang kan kat kedai tu just ada 3 meja yang ada orang . Ya Allah , punya lah lambat . yang lain semua dah siap makan tapi nasi aku tak smpai lagi . last last cancel je . 



aku hope yang hari je hari yang malang untuk aku , dah serik dah . harap hari esok hari yang terbaik dari hari ini :)




/