//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



new house .
Sunday, January 1, 2012 | Sunday, January 01, 2012 | 0 hearts♥
bagi yang pernah baca post kat blog lama aku dulu mesti diaorg tau post yang mana yang aku kata pasal nak upload gmbar rumah baru aku . bagi yang tak pernah atau lupa , meh aku upload kan 


okay , dah ingat dah ? kalau dah ingat dah . bagus lah . tak de la susah payah aku nak crita berjela jela kan . so , post ni aku nak crita psal rumah baru . tapi tak de panjang jela sangat . just certain certain je . okay here the picture 


haa , yang warna kelabu tu lah rumah aku . aku nak bagitau yang taman ni dipenuhi dengan kaum india . kiri kanan bunyi anjing . banyak kali dah aku kena kejar dgan anjing . memang boleh kurus lah aku , kalau tiap tiap hari kena kejar . haha , okay lah . penat dah menaip . dari tadi lagi actually . kbai :)







/