//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



Sunday, January 8, 2012 | Sunday, January 08, 2012 | 0 hearts♥
#now playing Be With You

this gonna be my last post untuk sementara ni je lah . aku nak pegi mana ? aku dah nak blik maktab for a few month . nnti bila ada cuti aku balik lah . tak lama pun . pejam celik , pejam celik je . dunia ni sekejap je berputar . tahun depan dah form five . see ? sangat sekejap . kan kan ? tahun ni akan jadi tahun yang lain dari yang lain . aku dapat roomate yang selama ni aku jarang bergaul . i meant , tak rapat sangat lah . so , it will be fun right ? dapat roomate yang kita tak rapat . nnti aku boleh kenal diaorg dengan lebih dalam . erm , tahun ni aku kena dduk blok E . aku dapat merasa semua blok kat maktab . itu lah pengalaman yang paling best skali .




/