//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



super duper experience !
Thursday, January 26, 2012 | Thursday, January 26, 2012 | 0 hearts♥
salam luar biasa . so far , macam mana sekolah ? okay ?? hari ni au nak crita sikit apa yang aku lalui sepanjang program KIKS hari ni . okay , let get start .

first , hari ni mula dengan slot Add Math . cikgu just bagi soalan , then bincang . benda yang selalu yang dilakukan oleh cikgu cikgu di Malaysia . lets skip on slot Komunikasi . dalam slot ni cikgu ada crita pasal cara cara nak pergi interview . hari ni pelik sikit sebab cikgu panggil pelajar untuk terangkan . 3 orang lelaki and 3 orang perempuan . korang nak tahu tak . antara 3 orang tu aku pun ada kot , kau ada ??? haha . yang lawak nya kan . yang lain semula bentang dalam BM . aku pun bentang dalam BM jugak kot . tapi tetiba keluar mcam ni .


" bagi lelaki pulak , kena sentiasa kemas dan tak serabut terutamanya janggut , misai . korang kena shave elok elok tau ."


lepas aku cakap benda shave semua orang gelak . tetiba aku jadi gelabah . then mula jadi macam badut kat depan tu . kuang kuang kuang

another slot yang menarik hari ni ialah ECS which is Debate

actually , tadi dah semi-final . aku kena lawan dengan 2 group yang ahli dia sangat petah berbahasa inggeris . group first kalah dengan group aku . then , bila nak masuk final ; third speaker dalam group aku tetiba nak tarik diri sebab dah tak larat . kitaorg semua dah cuak sebab dia lah kekuatan group aku . bila dah tak tahu nak buat apa dah . aku just tarik ahli aku yang lain macam tu je . then , group kitaorag tu memang dah macam tak de harapan nak menang . point entah pape ; dengan grammar lintang pukang ; dengan reply speech dia . Ya Rabbi , Tuhan saja yang tahu perasaan group aku time tu . kitaor kena rebult habis habis lah dengan third speaker of opposition, Lokman . tapi yang aku terkejut nya , Goverment team yang menang . group aku lah tu . pelik kan ? tapi aku rasa bersyukur lah sebab tuah menyebelahi team kami . ni lah pengalaman aku yang aku takkan lupakan sampai bila bila . okay lah sebelum aku merepek lebih panjang lagi, baik aku undur diri dulu .

"kesilapan tak semestinya berakhir dengan kekalahan ."




/