//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



worried
Monday, January 23, 2012 | Monday, January 23, 2012 | 0 hearts♥
salam luar biasa . waahh ! lain sikit aku bagi salam hari ni . nak tau kenapa , semenjak dua menjak ni aku dok baca buka motivasi ' Sendiri Mau Ingat ' karya Prof. Dr HM Tuah . siapa yang pernah baca sila angkat tangan . okay dah .. hari ni johor asyik hujan .. hujan .. hujan dan hujan  . dah penat dah aku menghadap dengan hujan . nasib lah aku tak ada muka . okay , aku dah merepek . sebenar hari tak ada apa yang nak di cerita kan tapi aku cerita je lah apa yang terlintas kat kepala aku ni okay .

sebenarnya kan .. hari ni aku rasa gelisah sangat sangat . rasa macam tak nak balik maktab langsung . sebab aku dapat rasa kan yang satu maktab bakal tahu aku free hair kat luar . mak aku selalu cakap

" akak , nak risau apa ? akak baru tak pakai tudung bukan nya akak dok buat kerja tak senonoh . cuba tengok kawan akak kat sana pakai tudung tapi buat kerja tak tentu hala . itu yang penting , biar orang nampak kita buruk walaupun itu bukan diri kita ."

now , kata kata mak aku lah yang buat aku rasa lega sikit tak de lah serabut macam sebelum ni . bak kata Nuha Hazwani

" cikgu tu memang suka hotstuff ni . kalau dapat kat dia for sure satu maktab boleh heboh ."

tapi tak pe lah . bak kata Megat pulak

" mulut orang bukan nya mcam mulut tempayan bila bila masa je kita boleh tutup . nnti dia penat pandai pandai lah dia diam . "

macam macam nasihat dah aku dengan . haha , kadang kadang kelakar pun ada jugak . tapi betul jgak apa yang dikatakan oleh tiga orang kaunselor tak bergaji ni . tak pe tak pe . aku pegang kata kata korang .




/