//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



amanat terakhir
Wednesday, February 8, 2012 | Wednesday, February 08, 2012 | 0 hearts♥
kalau berdasarkan tittle post ni macam dah nak meninggalkan duni pulak kan ? haha . tak de lah . nonsense , tapi . mana kita tahu kan . He knows the best . okay , back to the story . esok aku dah nak bertolak pergi Perak , which is Pasir Salak . dalam pukul 4.30 pagi O.o . yeah ! sangat sangat dan tersangat awal . ye lah , terpaksa -,- sebab esok dah kena daftar pkul 8.30 pagi aku nak nombor maktab yang cun macam dulu 09307 . lawa kan ? trima kasih *muka bangga . okay , maybe esok aku dah tek sempat nak buka laptop langsung . thats why aku post terus malam ni .

aku nak crita apa yang aku rasa malam ni . first , aku rasa sedih , rindu , marah plus excited . pelik kan ? semua ada . aku sedih sebab aku dah tinggal kan Scion Zealous yang aku kenal selama 3 tahun . aku sayang diorang kowt . diaorg tu dah macam adik beradik aku dah . diaorg lah pengubat rindu aku , diaorg lah penawar aku , semua lah diaorg sampai tak tau dah nak cakap besar mana sayang aku kat diaorg . hanya Tuhan saja yang tahu .

 then , rindu . rindu kat Scion Zealous . lagi satu ! yang paling penting rindu dengan family yang tercinta ! marah pulak . sebab aku dapat kat Pasir Salak . kenapa lah MARA campak aku kat tengah pelusuk dunia ni dah lah tengah hutan , hulu pulak tu -,- haish . nasib badan .

dalam banyak perasaan , aku kadang kadang excited jugak nak pergi sana . sebab new environment , new friend , new teacher , new boyfriend . ehh ! tak tak . saya setia pada yang satu . muehehe . maaf ye Megat :) hehe . tersasul sudah ;P

okay , ni wasiat aku kowt untuk Scion Zealous . aku nak mintak maaf banyak banyak banyak banyak  kat korang terutamanya kat kawan aku yang aku rapat sebab aku ni annoying , cakap lepas . maaf banyak banyak ! *cium kaki  lepas ni aku dah tak boleh jumpa korang dah . jaga nama batch elok elok . kekal kan nama Scion Zealous dalam hati korang ,okay ?! be matured ! kita dah sixteen dude !! nak kawin pun dah boleh :) last thing gegar kan maktab yang korang dduk dengan result SPM yg cemerlang . aku nak semua ahli Scion Zealous pergi oversea sambung belajar ! berat wasiat aku ni . MUAHAHA . okay lah . aku nampak masing masing dah garu kepala dah . haha . okay okay . sekali lagi aku mintak maaf . aku sayang korang ketat ketat . muahhhh ! Scion Zealous <3




/