//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



bocor segala rahsia yang disimpan
Sunday, February 5, 2012 | Sunday, February 05, 2012 | 0 hearts♥
hai dan assalamualaikum ,

post ni mungkin ada kena mengena sikit dengan tittle dia :) nak tahu kenapa dipilih tittle tu ? sebab tadi ; baru je dalam 3 minit tadi . aku panggil mak aku datang tengok gmbar batik yang aku warna masa field trip hari tu . bila dah crita apa semua . mak aku bersuara then dia tanya :-

mom  : akak , kat sana tak de ke budak laki yang rapat ngan akak .
me     : erm , sebenarnya ada , ramai . tapi ada sorang laki yang selalu rapat ngan akak sebab dia suka kan    akak                               
mom  : siapa dia ? mak nak tengok sikit . betol ke kak ke akak yang suka kat dia * mak aku macam excited -,-
me     : ala yang tak gradute hari tu tapi PMR dia dapat 8A tu. dia ada mintak couple ngan akak
mom  : laa , so debab tu ke ? dia minat kat hang sebab hang pun debab macam dia kot * i feel like O.o
me     : apa lah mak ni . suka hati je kata orang macam tu
mom  : *laughing . dah la akak . mak bukan marah mak nak couple ke apa . tapi , cuba pikir nnti kat universiti  lagi ramai laki kat sana . nnti tak terplih akak nanti . kalau couple sekarang kat sana nnti akak yang putih mata
me     : yelah mak . akak pun tak nak lah couple2 ni . malas . *eceh , padahal tengah couple -.-

haha , begitulah conversation antara aku ngan mak aku . aku pun tak sangka jugak rupa rupanya mak aku ni sporting jgak . mueheh ;)




/