//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



dear Putri Amirah Solehin ,
Sunday, February 5, 2012 | Sunday, February 05, 2012 | 0 hearts♥
               


aku tersentuh bila baca post kau yang pasal Mekah tu . bertapa mulia nya hati kau sampai nak jadikan Mekah tempat pertama yang bakal kau jejak sebelum ke negara lain nanti . aku rasa bangga, terharu , bersyukur dapat kawan macam kau . kadang kadang aku rasa mcam diri aku ni jahil sangat . rasa malu bila dengan kau . rasa malu sebab bertapa ikhlas nya hati kau dengan Allah S.W.T . kau mengajar aku erti sabar , taat kepada Allah . insyaAllah , dengan kesungguhan dan keikhlasan hati kau untuk ke sana akan tercapai . aku akan doakan supaya kau dapat jejak kaki kau ke Tanah Suci Mekah tahun ni jgak . mudah-mudahan kau dapat jejak dengan mak ayah kau yang tercinta bulan 6 ni jgak . nnti kalau kau dah ada rezeki nak pergi sana . jgan lupa doakan aku supaya dibukakan hati untuk tutp aurat :') aku teringin sangat nak pakai tudung kat luar tapi , Tuhan je tahu kenapa aku tak boleh . tolong ye puyi . aku merayu sangat sangat . aku sayang kau , Putri Amirah Solehin Sulizi .    ikatan persahabatan kita takkan terputus sampai bila bila .




/