//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



suratan takdir
Friday, February 3, 2012 | Friday, February 03, 2012 | 0 hearts♥
pada tanggal 3 Mac 2009 semuanya terasa berat nak pergi ke MRSM Kuantan . mungkin kerana takut nak tinggalkan keluarga , tak bebas dan macam macam alasan yang diberi . bial dah dduk sana , makin lama ikatan persabahatan semakin erat . erat tak terkata , tak dapat diumpamakan dengan kata kata . hanya tuhan yang tahu bertapa kuatnya kasih sayang diantara kami . dah macam adik beradik .

bila dah tiga tahun kenal . stiap kali perpisahan pasti berat nak lepaskan . tapi sayang , kita dah ditakdirkan untuk berpisah. aku rasa masa berlalu sangat cepat . kini aku sedang mengira hari bila masa yang sesuai untuk jumpa balik dengan Scion Zealous yang di cintai . setiap kali aku kenang memori yang lepas . mesti air mata aku mengalir . betapa sayang nya aku dekat kau , Scion Zealous !


" aku sayang SCION ZEALOUS ketat ketat sampai mati . aku harap kita akan jumpa lagi . sayang korang "




/