//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



happy turn fear
Saturday, March 17, 2012 | Saturday, March 17, 2012 | 0 hearts♥
hari ni , pagi lagi dah kluar hantar tok ayah aku pergi klinik . then kitaorg semua breakfast apa semua . terus pergi Masjed India . sebab my mom nak beli kain untuk tempah baju raya . jyeah ! raya tahun ni warna coklat and pink . meh , aku crita apa yang berlaku time kat sana

aku ngan family aku kluar dari Semua House . tetiba " booomm ! " aku ngan family aku terus berpaling dkat satu lori tu . dkat situ ada sorang india tengah mengamuk , dia hentam helmet dia dekat cermin lori tu sampai hancur tapi orang dalam lori tu tak balas pun . india yang pegang helmet tu punyalah maki hamun . aku tak paham lah apa yang dia cakap -,- tapi aku rasa dia maki lah dekat lori tu . tetiba aku rasa takut semacam . tak tau kenapa . haha , orang lain yang kena aku pulak yang lebih . erm , okay lah . my dad nak pkai pulak . bye , salam :)




/