//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



ohhsemm !!
Friday, March 9, 2012 | Friday, March 09, 2012 | 0 hearts♥
ohsem ?! jyeah , sangat awesome . aku baru je balik dari maktab . aku sampai rumah lewat kowt . dalam pukul 12.30 kot sangat lewat.

sebelum tu , kat maktab ada minggu aktiviti . tahun ni diaorg kata sukan tahunan tak meriah sangat macam tahun lepas . bagi aku pun btul apa yang diaorg cakap . kat sana hujan tiap tiap hari . padang sampai lecak . bila tengok dari jauh dah macam kerbau dah masing2 . haha , okay . lets proceed , sukan tahun ni rumah biru first *a big clap for them . second , rumah kuning . third , rumah aku which is hijau . then , the last one is merah . say boo to them . haha *jahatjahat -,- .


comel tak ? okay , sila jealous dengan saya :D

okay , tu je yang mampu aku crita n upload kan . aku ada satu tu je gambar :) bye , tata :D




/