//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



penat dipaksa
Tuesday, March 13, 2012 | Tuesday, March 13, 2012 | 0 hearts♥
assalamualaikum , hari ni aku share sikit apa yang aku rasa selama ni . perasaan ni aku dah pendam lama , cuma tak tau nak luahkan pada siapa . mungkin Tuhan saja yang tau betapa rumit nya keadaan yang aku alami sekarang . aku baru je form 4 , aku masih belajar . tolong lah jangan paksa aku untuk terima kau . aku penat kau tau tak ! aku tak nak lah ! tolong lah jangan pasak aku . bukan sebab paras rupa , bukan sebab harta , bukan sebab taraf . bukan , semuanya bukan . aku cuma nak kau lupakan aku buat selamanya . tolong lah lepaskan aku . aku bukan milik kau , aku bukan milik sesiapa . biar Tuhan yang tentukan . Dia lebih mengetahui . family aku bukan yang kau sangka kan . family aku tak sombong dan bongkak macam tu . aku tak boleh maaf kan kau sampai bila bila , lepas kau tuduh family aku macam macam . kau jgan muncul lagi dalam hidup aku . kalau boleh aku tak nak tegok muka kau lagi . kau memang cabar aku kan ? then , skarang ni kau terima lah . sampai mati aku takkan terima kau . dah lah , buat sakit hati aku je .


"aku tak suka orang yang tak kenal family aku , then dia cakap buruk pasal family aku . maaf . jodoh pertemuan Tuhan yang tentukan . bukannya kau !"




/