//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



wonderful
Monday, March 5, 2012 | Monday, March 05, 2012 | 0 hearts♥
aloha , dan tak lupa juga . Assalamuaikum bagi yang berumat Islam :) okay , apa perkembangan aku selama ni . actually , aku baru je balik dari PULSKEP* . apa tu ? haha , tu macam Team Building la . team building pun tak tau jugak ? beda'ah la tu . haha . okay okay . serious ! team building kitaorg dekat Pusat Kepimpinan Pelajar Mara(PKPM) , Lenggong . best gila . masa nak pergi tu macam macam aku pikir . muka burn lah , baju banyak nak kena basuh la apa lah . first2 memang berat nak pergi . sampai je sana , dah macam jakun .

malam first dah start program dah . first skali kiteorg ada OBH (Operasi Burung Hantu) apa tu ? haaa , jeng jeng jeng . kita orang kena jalan malam dalam hutan sorang sorang selang 5 minit sorang . jalan dia gelap gila . panjang lebih kurang 300m . dalam tu aku kena kacau 2 kali je . first , ada sorang ckgu lompat then dia guling kat depan aku . kononnya nak buat ada mayat tergolek lah . haha , aku apa lagi terjerit macam kena histeria . terkejut punya pasal .

lepas tu pulak , ada flying fox , then bla bla bla . tak tau nak crita apa dah . panjang sangat . okay lah . nak out dah ni . nak mandi sat . bye :)




/