//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



Thursday, April 19, 2012 | Thursday, April 19, 2012 | 0 hearts♥
abaikan jerawat disitu -,-

hai , lama tak update *tiup habuk . haa , actually tak de apa yang menarik pun nak cerita . hari ni Perak cuti sempena pertabalan Sultan Perak . atas tu muka origanal tau . sebab tu comel tu *perasan . hurm , apa yang aku nak share ea ? haa , semenjak lepas cuti 3 hari tu . jadual pack sangat sebab masing2 prepare untuk exam . sama lah macam aku . students' life . books , books , books . buku tu pun dah macam couple aku dah . sentiasa bersama , cuma tak texting je . haha , okay . stop merapu . lepas cuti 3 hari tu jugak , ada masa lebih kurang 1 bulan 3 minggu untuk balik 0.0 lamanya . then , bila dah pejam celik pejam celik tinggal lebih kurang sebulan je lagi . tapi , tu pun masih lama nak tunggu . " maakk ! nak balik rumah ! " tu yang hati aku jerit sekarang dan selamanya . hikhik . 

aku rasa aku dduk sini makin gemuk ada lah . cuba perhatikan gambar tu betul2 . makin tembam kan ? jerawat pun makin banyak . adoi ! malu untuk menghadapi dunia luar . jap ! nak buat pengumuman kejap * ketuk microphone ehem ehem , saya tengah diet ! *sila gelakkan saya . and i wish to be like this :)


adios ! 




/