//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



terkenang sejenak
Sunday, May 27, 2012 | Sunday, May 27, 2012 | 0 hearts♥
mungkin tittle ni agak boring . tapi tak apa lah , aku kesah apakan -.-

"setiap yang berlaku ada hikmah"

aku setuju sangat dengan quote tu . sebab semenjak aku pindah dekat tempat baru , baru aku kenal erti kehidupan sebenar . pengijrahan ni lah aku kenal pelbagai watak manusia yang ada dekat muka bumi ini . ada yang nampak baik tapi sebaliknya . ada yang itu ada yang ini . haha , bila aku pikir pikirkan balik . rasa lucu pun ada . tapi ada keperitan disebalik senyuman yang sering aku berikan . memang tak dapat dinafikan ada jugak perit yang aku rasa . tapi , dengan cara tu aku boleh belajar untuk hidup berdikari . mana tahu aku boleh sambung belajar dekat luar negara untuk kejar cita2 aku yang tinggi menggunung tu :) who knows , right ? 





/