//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



the moment
Saturday, November 10, 2012 | Saturday, November 10, 2012 | 0 hearts♥
lama dah tak update blog kan ? rasa rindu pulak nak update :)

assalamuaikum and good morning , people.

sekarang ni yang lain semua dah nyenyak dibuai mimpi tapi aku still tak tido . nak tahu kenapa ?

dalam tahun ni banyak sangat kenangan yang telah tercipta . terlampau banyak , sampai hati pun tak sanggup nak lupakan . walaupun , baru 9 bulan (8/11/2012) aku belajar dekat sana . ya Allah , berat sangat nak tanggung semua kesedihan ni . yah , luaran aku memang aku happy , senyum memanjang macam orang tak ada masalah langsung . tapi hakikatnya , hati ni menjerit-jerit minta air mata untuk jatuh . air mata aku jatuh bukan sebab aku seorang yang lemah tetapi sebab aku dah banyak menahan pelbagai perasaan .

tahun ni dia SPM . yes , dia tengah berjuang sekarang demi masa depan dia .

tadi aku baru je berpisah dengan seorang insan yang aku sayang dia macam kakak aku sendiri . walaupun baru kenal dalam 7 bulan tapi aku sayang dia macam aku kenal dia dah 7 tahun .meaningfullness of her meditating me . my God , how adorable she is . i wish i can meet her again , and that's my promise .

meet my loves ; me , dzaireen , aimi <3







/