//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hello there Assalamualaikum :) Hi, Im aizan. Welcome to my official blog and thanks for visiting :D


social network ♥

facebook :)
twitter :)
tumblr :)


shout bebeh ! ♥



no tittle :)
Thursday, May 30, 2013 | Thursday, May 30, 2013 | 0 hearts♥
ehh, hye guys!
like seriously lama tak update blog dan lama rasanya tak menaip dekat laptop. hehe
apa yang aku buat? haaa, sibuk menghadap kekasihku yang tercinta lah - B.U.K.U
nak SPM dah en? kena lah berdating dengan buku je.
 
sebenarnya aku tak tau nak cerita pasal apa...
haaa, dah tau dah.
eeh, nak tau takk... semalam kan. kan. semalam. birthday aku.
tanggal 29 Mei 2013 adalah ulang tahun aku yang ke... tu-juh-be-las-ta-hun
dah tua en? haha, dah boleh kawin dah. eh, tapi tak nak kawin dulu.
dapat kejar master, PHD baru aku nak kawin. dapat pangkat andartu pun andartu lah. asalkan ku dapat gelaran Dr. Nooraizan Bt Abd Ramlizauyahhudin. haaa.. kan best.
eh jap. jap. aku nak tunjuk somhing ni. benda ni buat aku terharu sangat :) sat nah...
 
 
kalau korang sebagai seorang sahabat kepada tuan punya blog diatas, mesti korang terharu kan?
ak tengok selebihnya buka link ni. okay? jangan lupa follow sekali.
terima kasih kerana sudi membaca :)
tu je kot. haha, thank you guys.. bye :*





/